Translate

pátek 6. ledna 2012

Elizabeth Bard: Oběd v Paříži

micimathonka

Dneska trošku nemódně. Ti všímavější z vás zachytili, že v levém sloupečku přibyla "rubrika" MICI PRÁVĚ ČTE. A protože se nerada tahám s knihami, mám vždy rozečtených několik najednou. V současnosti jednu doma, v Brně a u Sluníčka. A protože jsem od včera marod, tak tu domácí jsem dneska dočetla a rádá bych se s vámi o ni podělila.

Elizabeth Bard je skvělá ženská. Vtipně píše, odstěhovala se za svou životní láskou do Paříže, vyhrála nad francouzskou náturou, zvyky a státními úředníky ( doporučuji taky všechna Merde a Tak pravil hlemýžď od Stephena Clarka). Ale co mě na ní opravdu okouzlilo je její láska k jídlu, receptům a také kuráž ochutnat cokoliv a tím cokoliv myslím například andouillette, což francouzská klobása HODNĚ specifické chuti. Já jsem s ní ve Francii také měla čest, hostitelka mi tehdy řekla, že sice je to hodně hnusné, ale vzhledem k tomu, že to patří mezi regionální gastronomickou špičku, měla bych to ochutnat. Andouillette mi vůbec nechutnala, ale naštěstí jsem to zajedla.
Kniha je skvěle napsaná a čtivá, krásným bonusem je také to, že za každou kapitolou je několik lahodných receptů, na které se já osbně v blízké budoucnosti chystám. Doporučuji!

Užijte si víkend a myslete na mě, ať se z té pos*ané chřipky brzo dostanu.

MICI✄

8 komentářů:

  1. Recenze na knížku zní opravdu zajímavě:-)

    www.czechblondyn-blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. dekuji, precetla jsem ji jednim dechem!

    OdpovědětVymazat
  3. ahaha a já si říkala, že odjíždíš podezřele brzo =)))
    Tak se brzo uzdrav *

    OdpovědětVymazat
  4. dekuju misko! a co bys rekla na nejaky kafco po zkouskach? dlouho jsme nepokecali ,)

    OdpovědětVymazat
  5. uzdravuj se!
    (francouzská klobása jako anglický pudink? ;)

    OdpovědětVymazat
  6. s pudingem jsem tu cest nemela, ale predpokladam, ze to bude podobny :D

    dekuji martinko!

    OdpovědětVymazat