Translate

čtvrtek 12. dubna 2012

Mega chlubící


Ušít tyto šaty byl naprosto haluzově impulzivní nápad. Dokud jsem si totiž neušila kolovou sukni, kterou znáte zatím odtud, nevěděla jsem, že na ně mám dost látky. Sukně "nesežrala" toliko, co jsem myslela, takže jsem se s chutí pustila do polohování a špekulování. A ono to vyšlo, málem jsem si cvrnkla radostí do textilu a jala se nůžek.

S jistotou vám můžu říct, že tenhle střih šatů je můj splněný sen, má vše, co mám na šatech ráda: lodičkový výstřih, tříčtvrteční rukáv, přestřižení v pase, kolovou sukni a délku lehce pod kolena. Určitě si ještě pár variací na tento střih ušiji. A z těchto mám obrovskou radost!


V sobotu ráno mi i počasí přálo, takže fotečky také dopadly dobře.

No a když už jsem byla v tom šití, tak jsem si rovnou i udělala páseček ze šikmého proužku, se kterým jsem lemovala rukávky a dolní okraj :).

Jak se vám mé nové šaty líbí? Máte svůj zamilovaný střih nějakého oblečení nebo dokonce kousek, který vaše oblíbené prvky spojuje?



en: This is a dress I finished last week and it mixes all details that I really love about dresses such as boat neckline, 3/4 sleeves etc...
Be sure, I'll make some more dresses using this pattern as a base.
How do you like it? 


Dobrou noc přeje MICI✄

31 komentářů:

  1. Perfektní a dokonalé! <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou nádherný a moc Ti sluší. Hned bych je brala taky, protože...jsou prostě krásný;)
    Líbí se mi, že si šiješ. Už dlouho se odhodlávám naučit se šít taky..aspoň něco malého;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji moc, mam radost, ze se ti libi.me siti strasne bavi a je fakt, ze tyhle saticky jsou celkem jednoduche na usiti a presto jsou krasne :)

      Vymazat
  3. Mici jsou úplně perfektní! Neuvěřitelně ti sluší a jejich střih, vzor, barva a samozřejmě i zpracování jsou perfektní! :) Ach, kdybych já jen nebyla tak líná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale ja taky nekdy jsem lina a o to vetsi je radost, ze jsem se konecne rozhoupala a zacala si sit :) dekuji moc Len!

      Vymazat
  4. Jsou moc pěkný a moc ti sluší! :) A tý jo! Ty máš tetování na noze a ruce a kde ještě? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji andrejko, mam radost, ze se ti libi! jeste mam i na levem boku a take oboci :)

      Vymazat
  5. Moc se mi na tobě líbí. Víš, co ti sluśí a ještě si to umíš sama vyrobit! Smekám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji pipilotti, tak nějak si nedokáži představit, že bych neuměla šít.

      Vymazat
  6. moc, moc mici! krása nesmírná a prostě...jsi vtipná :D jako vážně. krásní, chytrá a vtipná. božínku, to je partie..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. blazne :D dekuji za komplimenty, jsem ruda az na zadku :D

      Vymazat
  7. krásný fotky, hlavně ta třetí a šaty jsou senzační!

    OdpovědětVymazat
  8. You look beautiful. Your hair is perfect.

    OdpovědětVymazat
  9. this dress is lovely, i love the color as well :)
    you have a great blog here, new follower for sure!
    xx

    www.citylaundry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Hey Sweety, Amazing, i found your Blog and i like it! Great inspiration, with lovely Photos. I follow you, i hope you follow me back Honey (if you like) Big Kisses from Germany ;******

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello, thanks for such a lovely comment and follow, I'll check your blog right now!

      Vymazat
  11. Já chci umět šít! Jsou to překrásné šaty...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji, chce to jen trpelivost a umet sit muze kazdy :)

      Vymazat
  12. Vážně krásné šaty. Ten střih je skvěle retro, taky sem se koukala po obchodech, stli mi nějaký takový bude sedět, ale většinou mám moc vysoko pas :-/ nebo vzor na látce nesplňuje moje představy :(.
    Je úžasné, že si můžeš udělat šaty přesně podle sebe :). Držím palec do budoucna ;).

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem ráda, že jsem objevila Tvůj blog. SUPER šaty. Vlastně jsme na tom dost podobně. Lodičkový výstřih, délka pod kolena a 3/4 rukávy jsou pro mě značka ideál. Jen se sukněmi mám problém. Moc se mně líbí (půl)kolové, ale necítím se v nich. Nanejvýš snesu sukni takřka neznatelně do A :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aaa, spriznena duse, jsem rada, ze se ti muj blog a saty libi!

      Vymazat