Translate

sobota 17. dubna 2010

flashback 1

Projížděla jsem starší fotky svých oblečků a došla jsem k názoru, že by byla škoda ochudit vás o to, co jsem nosila předtím ,než jsem si založila tento blog. A tady je první tématická sada fotek se SUKÝNKAMA:

Z hrabáku :) :



Tuhle jsem si ušila na podzim z látky, kterou mi věnovala maminka:



Topshop sukýnka s Mišánkovou čepicí,kterou mi na týden půjčil s sebou do brna:



Tohle mi ušila má kámarádka původně jako topík :) :









Tuhle jsem si šila sama z látky, co jsem tenkrát koupila v Londýně:






Háemko :D :

4 komentáře:

  1. Baví mě všechny!Ale nejvíc ta bekovka, měla by sis jí půjčovat častějc.

    OdpovědětVymazat
  2. no některý kousky jsou fakt pěkný...hlavně ta modrá sukýnka s kloboučkem..:)

    OdpovědětVymazat
  3. dik moc holky! no tu bekovku jsem nosila celej tyden v kose a z kazdyho dne je fotka,takze jich tu postupem budu publikovat vsech 5 :D

    OdpovědětVymazat
  4. naozaj veľmi pekné, aj by som chcela vedieť šiť

    OdpovědětVymazat