Translate

neděle 25. dubna 2010

Nový vlasy

Tak mě tady máte zpět :D!
Výlet do Anglie byl fajn, akorát to nejdůležitější mi tam chybělo : moje sluníčko. Moc se mi po něm stýskalo a včera když si pro mě přijel, tak jsem byla nejšťastnější na světě!! ale o tom někdy jindy.

Tady je pár fotek z dnešního rána, mám na sobě topík z topshopu a jegíny z newlooku. botičky jsem znovu objevila během stěhování a jsou super, páč mají jen 3 cm podpatek, takže jsou supr pohodlný. No a taky se můžete kochat mým novým sestřihem.






A taky jsem vyfotila,co mi mamka nachystala na stůl abych si doplnila informace po týdenní nepřítomnosti:D

4 komentáře:

  1. No ty máš ale hodnou maminku! =) A doufám, že sis to v Anglii pořádně užila...taky bych hned jela. =)

    OdpovědětVymazat
  2. jo,mamka je hodna,ale taky me nekdy umi vytocit. výlet byl moc prijemnej :D

    OdpovědětVymazat
  3. jupíííí, mathonka má mikádoooo <3
    Neskutečně sluší, dělá tě to ještě roztomilejší, Miško:)

    OdpovědětVymazat