Translate

úterý 11. října 2011

AS PROMISED PFW

Ou jé, taky jsme se Sluníčkem vyrazili do Prahy za módou. Hlavně na New Fresh Style, ale žádná ze soutěžních kolekcí mě neuchvátila tak jako ta loňská vítězná, ze které jsem byla naprosto unešená.
Co mi ovšem udělalo největší radost, že v Retro shopu pořád měli to Iron Maiden tričko, které jsem tam v srpnu vyhlídla pro Sluníčka, ale netroufla si mu ho koupit bez zkoušení. HA! Už partří do jeho šatníku :)
A o víkendu budu šít abyste věděli, chytá mě tvořivá.

en: Oh yeah, we also went to Prague for PFW, mainly to see New Fresh Style. There was nothing so amazing as the last years winning collection.
But what made me really happy was the fact that I was able to buy Sunshine Iron Maiden T-shirt that I found in Retro shop back in August. They still had it and it fitted perfectly :)
And I'll be sewing this weekend, I really feel like sewing.

DSCN1703
dress modcloth.com, vest + belt secondhand, tights Reserved, shoes + purse Baťa,
DSCN1708

DSCN1705

DSCN1612
Lovely photos: Thanks Sunshine!♥

MICI✄

5 komentářů:

  1. Moc pěkné šat máš Mici :). Já bych už měla taky konečně začít tvořit. Nápadů je spousta, jen začít :). Určitě pak ukaž ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Len: dekuju, jo no hecnout se a sednout k tomu to je boj :)

    luC: dekuji

    OdpovědětVymazat
  3. modclothácké šaty s ptáčkama, krásné <3
    a tvoř, tvoř, tvoř,má milá! :)

    OdpovědětVymazat
  4. mufánky dělala tahleta slečna :) miau-para-ti.blogspot.com

    OdpovědětVymazat