Translate

neděle 13. listopadu 2011

OLD? NEW? DIY!

Tyhle botky ze Zary jsem milovala, odtančila jsem v nich celé taneční. Potom jsem je neprozřetelně a najivně půjčila. Když se mi vrátily "unavené", málem jsem to obrečela, ale neměla jsem to srdce je vyhodit. A je dobře, že jsem to neudělala, letos jsem se konečně rozhoupala k pokusu o jejich záchranu. A vyšlo to!

en: These Zara shoes were my faves, I danced in them whole dance classes. Than I was so silly and lent them. I almost cried when they got back to me very "tired". Few days ago I finally found out what to do with them. And it worked!

DSCN2097
Seznam: boty,které chcete přestříkat, staré noviny, papírovou pásku, sprej na kůži dle vlastního výběru

The list: pair of shoes, old newspapers, paper tape, spray color for leather

1) očistěte si boty jarovou vodou a nechte je pořádně vyschnout/clear your shoes with soapy water and let them dry well

2) vycpěte je novinami a místa, která chcete zachovat původní, zalepte papírovou páskou/ fill them with newspapers and places that you want keep uncolored cover with paper tape

3) potom boty nastříkejte podle návodu na spreji /than spray the shoes as written on color spray

DSCN2119

!!!VOILÁ, EASY PEASY!!!

MICI✄

10 komentářů:

  1. Asi bych tu dotyčnou zastřelila. Ale čeené vypadají mnohem lépe než stříbrné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. taky vypadají dobře, ale já bych je klidně nastříkala znovu na stříbrno:)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadají krásně, ale pozor na tuhle barvu, sprejovala jsem tou samou a docela brzo se mi oloupaly. Potřeba občas přestříkat znova =)

    OdpovědětVymazat
  4. Prosímtě, co to bylo za sprej ? Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Amazing! I like them even better in black!

    OdpovědětVymazat
  6. Nana: me se taky libi vic, to ze jsem je pujcila, bylo mladistva hloupost, uz bych boty nepujcila

    Martina Golightly: ja je vic vynosim v cerne

    Simply redhead: dam si na to pozor

    E. : je to dupli-color barva na kuzi a sezenes ji v barvach-lacich

    Lucy: souhlasim

    Mitzi Cocoa: thanks, me too!

    OdpovědětVymazat
  7. vypadaji super, ještě líp než stříbrny. Já se dnes byla dívat v obchodě s výtvarnýma potřebama a byly tam nejrůznější metalický a třpytkový barvy, tak byhc to asi vyřešila nějakou modrou nebo pořádně křiklavou růžovou :)

    OdpovědětVymazat
  8. dobrý nápad, ale jaq na tieto veci nemam nervy a ani sikovnost som nemehlo.. vsetko ostatne by som postriekala len nie topanky.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tereza S: no ja jsem je prave chtela zachovat jako plesovky,aby byly univerzalni,proto ta cerna

    Katka: to bys zvladla,kdyz jsem to zmakla ja...

    OdpovědětVymazat