Translate

čtvrtek 17. listopadu 2011

DO LESA?

DSCN2154

Předminulou neděli nás zaskočilo krásné počasí a i přes to, že jsem nebyla úplně vhodně oblečená, jsme vyrazili na procházku do lesů nad Šternberkem. Slunce svítilo, berušky létaly jako pomatené, nám se krásně procházelo a fotky se také povedly.

DSCN2144
jacket Pimkey, skirt + scarf secondhand, cardigan gift from mum, boots ???, belt MiciMici

DSCN2157

DSCN2162

DSCN2166

DSCN2156

DSCN2159
Lovely photos: Thanks, Sunshine♥♥♥

Tak nějak jsem se rozhodla, že přestanu psát anglické překlady textu tady na blogu. Jednak má angličtina není tak košatá, jak bych si ji přála a musím se vám přiznat, že mě to občas i odrazuje od tvorby nových postů ("mě se nechce, zase to budu muset překládat") a protože chci aby nás to všechny tady bavilo, nesmí se stát, že zabřednu do MUSÍM blogovat..

So far I decided to keep my blog only in czech, because my english isn't as good as I would wish for and I really don't want to my blog as something that I HAVE to do..

MICI✄

5 komentářů:

  1. mici, já jsem ti to v pondělí zapomněla říct, ale ty jsi tak krásná holka, až to hezké není:D a máš stejné kozačky od batě, ty hnědé šněrovací, jak já!

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to :) Pěkný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bambi: no jasne, to mi nenakecas :) ja jsem tebou taky naprosto okouzlena, ty ses uplne jak panenka! to abychom si je nekam vzali spolu :D

    Anonymni: dekuji!

    OdpovědětVymazat