Translate

úterý 28. prosince 2010


Ahojte všichni! Doufam, že si užíváte náležitě svátky. Já vcelku jo,jsem sice nějaká nastydlá, ale člověk nemůže mít všechno, že? Byli jste letos hodní? Já as ano, soudě podle Ježíškovi nadílky no a samozřejmě jsem měla radost, že i já jsem nadělila ty správné dárečky. Hmmmm, přemýšlím, o co bych se tak s váma ješteě podělila? Možná o fotečky štědrovečerního outfitku? Sametový šatičky jsou úžasný sekáčový úlovek za 79 KČ :D a ostatní kousky už byste znát mohli,jestli ke mě na blog chodíte aspoň trochu pravidelně :)

Hello everyone! Hope you all enjoy winter break. I do, but it could be better if I wasn't sick a bit, but I guess that I can't have everything I want. Were you good? I think I was, because all the gifts I got say it. Hmmmm, I think what I should share with you, maybe the dress I worn on Christmas Eve. This velvet dress was secondhand treasure that costed only 2.50 €.

šaty/dress secondhand, cardigan HandM, botky/shoes Humanic

Co planujete na Silvestra?
What are your plans for New Year's Eve?

2 komentáře: