Translate

pondělí 6. prosince 2010

06.12.2010


Ahoj všichni, jakpak jste se celou tu dobu beze mě měli? Asi dobře :D. Já jsem se měla taky dobře, ale nějak jsem ztratila chuť blogovat, možná je to i tím, že už mě NEBAVÍ číst o Lanvin♡H&M (a opravdu se mi ty tylové šaty nelíbí) anebo pro změnu fotky z haemkovskýho showroomu. Moc vám to všem přeju a závidím, protože bych se tam taky jednou chtěla podívat, ale čeho je moc, toho je příliš!

Tááááákže mé blogové z-mrtvých-vstání probíhá následovně: Ráda bych vám představila svůj zimní kabát, díky kterému jsem přežila už 2 zimy a taky celkem brutální pád (asi týden na to, co jsme ho dostala). Sluníčko mu pracovně říká "Spacák" :D. Jinak zimní botky jste tu už viděli, ale jsou to mé milované zánovní Vagabondy, které mi snad seslal nějaký dobrodinec, protože od loňské zimy, kdy mi vypověděli službu jejich předchůdkyně, mě jímala hrůza při myšlence, že další rok si budu muset vybrat nové. A taky bych rádá vyhlásila nové heslo letošní zimy: ZABABUŠIT SE A JÍT :D!

Hello everyone, how did you do so far without me? I guess well :D. I did well, but I kinda lost faith for blogging, maybe I'm BORED of reading how Lanvin♡H&M (I really don't like that tulle dress) or browsing thru pics from H&M showroom. I'm really happy and jealous for everyone who've been there, because I would love to get there one day too. But too much is too much!
So my blog re-born is like this: I'd love to show you my winter coat, thanks to it I survived past two winters a one big crash (week after I got it). Sunshine calls it " Sleeping bag" :D. Otherwise you know my winter boots, they're my brand new Vagabonds which totally saved me from my nightmares. So this winter's mantra is: WEAR WARM AND GO :D!


Kabát/coat Sisley, čepice/hat UCOB, kabelka/purse HandM, boty/shoes Vagabond


A v neposlední řadě bych se vám ráda pochlubila se svými novými brýlemi! Jak se vám líbí? Já z nich mám ohromnou radost, protože jsou retro a krásný a úžasnýýýýý :).

And finally I want to show you with my new glasses! How do you like them? I'm totally happy because they're retro and beautiful a amaziiiing :).






DĚKUJU SLUNÍČKO ZA KRÁSNÝ FOTEČKY!!♥♥♥
THANK YOU SUNSHINE FOR BEAUTIFUL PICS!!♥♥♥

Tak se mějte krásně!
Have a great day!

Žádné komentáře:

Okomentovat