Translate

čtvrtek 25. listopadu 2010

25.11.2010



Uaaaaaaa příšerááááá! Neee, jen jsem zkoušela udělat dravou šelmu a teď když jsem se na tu fotku dívala mám spíš pocit, že takhle se budu tvářit až budu rozbalovat dárky od Ježíška :D. Jaké je poselství téhle fotky? Víte já moc takový ty fotky, kde si holky hrajou na profi modelky moc nemusím, kolikrát mi přijde, že se pak dotyčná hrozně žere a bere to moc vážně. Já mám radši, když nás to všechny baví, jakože my se Sluníčkem se nasmějeme u focení a vy se pak třeba rozchechtáte nebo aspoň ušklíbnete, když takovouhle příšerku vidíte doma :D. TAKŽE BÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁF:

Jinak tenhle týden byl zběsilej, spousta učení (na 3 testy) zkloubeného s tvorbou do ateliéru tisku a to vše okořeněné pracovní dobou do 6p.m a taky si vám musím postěžovat, že jsem člověk, který potřebuje svoji denní dávku spánku. Takže každý kdo si dá 1 a 1 dohromady se lehce dopočítá k tomu, že na blog od pondělí prostě nebyl čas :/.
Ale teď přišla ta chvíle, sedím v pyžamku a mikině na koleji a datluju článek pro vás! A musím poděkovat své úžasné spolubydlící Mišence, která uklidila a vytřela, zatímco jsem byla na cestě z práce, takže šeky, dárky a děkovné koše posílejte SEM!
Fotečky jsou ze soboty, kdy jsme se Sluníčkem vyrazili za přáteli na menší karetní partii a pokud vás zajímá, co že jsme to hráli tak se vám ráda pochlubím: Magic The Gathering (ano, podlehla jsem fantasy hře :D)! A bylo to božííí :D.
A musím se vám pochlubit, že tahle sukýnka, kterou jste už na mě viděli, je super sekáčovej úlovek z pravé prasečí kůže a já jsem ji naprosto podlehla! A to by mohlo být pro dnešek asi vše. Přežijte pátek a užijte si víííííkend koťátka!!

English version soon!I promise!

kabát/coat HandM, svetr/sweater HandM, sukně/skirt secondhand, botky/shoes Vagabond



Děkuju Sluníčko za fotečky!!♥♥♥
Thank you Sunshine for pics!!♥♥♥

2 komentáře: