Translate

středa 6. října 2010

06.10.2010

Mezi studiem a prací jsem si na vás udělala čas, máte radost? Ale i tak to bude jen v rychlosti. Včera jsem listovala Vogue UK October 2010 a našla jsem reklamu na Pradu. Je nádherně pin-upkovská. Některé modely z této kolekce se určitě mihly i v českých časopisech, ale přišlo mi, že všichni věnovali větší pozornost Marcovi Jacobsovi a jeho And god created woman. Neříkám, že není skvělá, ty střihy a všechno je báječně propracované (jen botky mě tady nenadchly, nelíbí se mi plochost mašliček a jak přesahují přes botu), ale prostě jsem se s vámi chtěla podělit o (podle mého názoru) skvělou kampaň!

Between studying and work I found some time for you, are you glad? But I will keep it short. Yesterday I browsed Vogue UK October issue 2010 and found Prada advert. It's amazingly pin-up-like. Some pieces of this collection I saw in some czech magazines, but I felt like all the attention went to Marc Jacobs's And god created woman. I don't say that that collection isn't great, those patterns and everything is worked to details( I just don't like those shoes, flat bows and how they are wider that shoes), but I just wanted to share with you(in my opinion) greta campaign!













!CLICK!

Žádné komentáře:

Okomentovat