Translate

pondělí 1. února 2010

Dneska začíná novej semestr

Pondělní škola je nekonečná. 4 hodiny s paní, která si podle toho,jak s nama mluví, myslí že jsme banda dvouletých dětiček. Vždycky jsme z ní s holkama tak unavený.

Taky jsme dneska dostali nový rozvrh na letní období,žádný velký změny, ale jsem zvědavá na nový předmět Teorie designu. A němčina stála dneska za to, od vánoc jsem to neviděla a taky tak vypadalo. Takže se odpoledne budu pěkně učit.

Moc se mi stýská po mém Milovaném, nemůžu se dočkat čtvrtku :(. Máte písničku, která vám připomíná vaše první rande?? Já jo, vždycky,když slyším that song, úplně nás vidím, jak uprpostřed srna jedeme jeho autem s e staženýma oknama oba vzrušení, nervózní a stydliví :D Bylo to úžasné a jaá jsem moc ráda, že to takové zůstalo!

A taky jsem si dneska trošku ulítka na H&M fashion studio. Maj tam nový věcičky!!







Žádné komentáře:

Okomentovat