Translate

pondělí 8. února 2010

pondělí,nový začátek

Je tu pondělí , začíná nový týden a já se tak nějak cítím, že můj život se začíná měnit. Tou nejlepší novinkou je, že jsem si sehnala brigadku! TŘI DNY SE RADUJTE!! Dvakrát do týdne budu pomáhat v jednom svatebním salonu! začínám ve středu a jsem fakt zvědavá a těším se!!

Jaký byl víkend? KONEČNĚ jsem dokončila flanelku pro svého Jediného, ono by mi to nemuselo ani tak trvat,ale to bych nesměla být tak pekelně líná. A taky jednou jsem byla tak chytrá a šikovná, že jsem si zapálila svíčky na stole,když jsem šila a samozřejmě mi kousek tý košile blafl, tak jsem to musela vypárat a počkat týden, až se dostanu do Brna, abych mohla koupit další kus flanelu a ustřihnout novej díl a pak to konečně došít!! Časem dodám foto Milovaného v jeho krásné košili ,která mu moc pěkne sedí a sluší. Díky mě :D :D A byl to úžasnej pohled na Něj, jak byl nadšenej z tý flanelky a pyšnej na mě, že jsem to zvládla. Ty seš tak šikovnáá!!! Tak šťastná jsem ještě nebyla. Večer když jsme šli do hospy s kámošema, tak On byl moc šťastnej a všem se chlubil,že jsem ji pro něj ušila já.

Tenhle pátek se budeme s našima stěhovat do většího bytu ve Šternberku. Já už jsem si tam převážela nějaký věci pomalu měsíc a Lásenka mi s tím vším strašně moc pomohl, ale mám pocit, jako by se mi novej pokojík pořád zaplňoval a ve starým nic neubývalo..

A taky doufám,že koněčně pohnu s Lingerette project, taky jsem se inspirovala idee_genial on her chictopia,koupila jsem si nějaký perličky a snažím se předělat jeden svůj starší svetřík.

Žádné komentáře:

Okomentovat