Translate

středa 7. srpna 2013

Cherry bomb



Představuji Vám svoje červené šaty navržené a ušité z italské madeiry. Zahořela jsem pro ni v květnu na tržišti v Bassano del Grappa, kde jsem byla s rodiči na křtinách.
Líbil se mi její vyšívaný okraj, který jsem nechala vyniknout na výstřihu a dolním okraji.



Fotila mě kamarádka Adéla Szturc, která je podle mě šikovná a určitě se v budoucnu můžete těšit na další fotky od ní.


Dress Michaela Mathonová, shoes CCC, cardigan secondhand, belt vintage, necklace ???







Jak se Vám líbí fotky? A co říkate na šaty? Zajímá mě váš názor!

MICI✄

.


7 komentářů:

  1. ty šaty jsou nádherný a hrozně mi tu připomínáš Rachel McAdams.)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné, měla bys je šít na zakázku.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou krásné :) hned bych si je od tebe koupila na míru :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dekuji za chvalu, na zakazku ja siju, prave ted, kdyz mam prazdniny, tak jsem si z toho udelala brigadu, chystam i post o tom, co uz jsem usila toto leto..
    jeste jednou diky, udelaly jste mi radost, ze se vam libi!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší a ten makeup na jedničku :-)
    tkanickaanicka

    OdpovědětVymazat