Translate

pátek 28. prosince 2012

Zeléná s fialovou


Nevím jak to máte vy, ale podle mě jsou svetrošaty tím nejlepším vynálezem na zimu. Tyto zelené jsem dostala od Ježíška, ale sama jsem si je vybrala v létě ve Van Graafu v Praze.
60% bavlna, 10% vlna a 30% PAD. Poslední dobou si začínám dávat velký pozor na materiálové složení, samozřejmě je teď nejaktuálnější vlna a když tak mluvíme o vlně, můžu vám doporučit punčochy z Lindexu, které jsou mnohem teplejší než ty bavlněné, hledejte nálepku WOOL MIX na obalu.

Dress Van Graaf, coat secondhand H&M, tights Reserved+Tally Weil, shoes CCC (Ježíšek)



Botičky jsem si vybrala na poslední chvíli, ale jsem z nich nadšená, už se těším na jaro.

Ježíšek mi mimo jiné nadělil i dálkové ovládání na foťák, které jsem na těhle fotkách odzkoušela.

Mějte se hezky, my s Mišákem jedeme na Hobita, tak jsem zvědavá.

MICI✄




4 komentáře:

  1. A message in your email.
    Greetings friend

    OdpovědětVymazat
  2. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)


    http://vik-ladyla.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway-17122012.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. ta zelená byla zlá volba,kabát a boty hezké

    OdpovědětVymazat