Translate

pondělí 17. prosince 2012

PIKLIO.CZ

Sice jsem tenhle článek chtěla napsat mnohem dřív, ale bohužel jsem se k němu dostala až dnes.
Slyšeli jste už o stránkách PIKLIO.CZ? Dostala jsem od nich nabídku sestavit si svou fotoknihu a neváhala jsem ani vteřinu, v hlavě se mi hned vyrojilo nápadů a témat aspoň na deset fotoknih. Až budu mít tu svou finální, pro kterou jsem se rozhodla, tak vám ji samosebou hned ukáži.



Došla jsem k závěru, že fotokniha je krásný dárek, protože já upřímně nemám ve svém okolí člověka, kterému by neudělala taková fotokniha radost. Myslím, že v dnešní době, kdy všichni máme plné počítače digitálních fotografií je fotokniha perfektní alternativou pro fotoalbum.

A fotoknihami to rozhodně nekončí, PIKLIO.CZ nabízí také výrobu kalendářů, obrazů, plakátů, přání, bloků a v neposlední řadě i vyvolání fotografií.

ŽHAVÉ INFO PRO PRAHU A OKOLÍ: POKUD SI SVOU FOTOKNIHU (NEBO COKOLIV JINÉHO Z NABÍDKY) STIHNETE SESTAVIT A ZAPLATIT DO 19.12.2012, BUDE PRO VÁS VYROBENA A NACHYSTÁNÁ K VYZVEDNUTÍ DO 23.12.2012!!! Takže ideální nabídka pro dárkové opozdilce ;)

Krásný předvánoční týden a hodně štěstí všem, co mají tento týden předtermíny zkoušek!

MICI✄

*tento článek byl sponzorován firmou piklio.cz, veškerý text a názory jsou mé vlastní






Žádné komentáře:

Okomentovat