Translate

čtvrtek 8. listopadu 2012

Tajné


Dnes se s vámi chci o něco podělit, ale budu mlžit, protože toho nechci prozradit moc, abych to nezakřikla. Každopádně 15. prosince budu vědět, jestli mi to, co jsem dnes udělala splní obrovký sen a snad trochu změní život. A potom se s vámi o to naplno podělím.

Pro dnešek vám tu nechám s outfitem, který by se dal nazvat jako "Mathonka. Mici Mathonka" (pro ty, kterým to neřijde tak vtipné a evidentní, tak se tu pokouším vtipně parodovat Bonda). Protože v peleríně, rukavicích a s tmavými brýlemi jsem se cítila jako z MI6.  :)
Pelerína je opět z mé tvorby (přesněji z druháku na střední, kdy jsme na dílnách šili podšívkovaný oděv), sukně ze sekáče (má vzadu místo rozparku rozkošný skládaný volán), botky z Humanicu, Betty Boop je darem od milovaného Mišáka a rukavičky jsou od jedné známé mých rodičů.


Photos: Lenka Benešová

Přeji vám krásný víkend, třeba právě s Bondem :)

MICI✄

10 komentářů:

  1. ahaha, vim o co go, držim pěsti! =))) Dokážeš všechno, co chceš, když to moc chceš, kotě. Jsi talent. ))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diky misko, no ja taky doufam, ty si dokazes predstavit, jak moc a dlouho si to preji :)

      Vymazat
  2. Tak to jsem moc zvědavá ;) a pelerína je skvelá!

    OdpovědětVymazat
  3. good luck. A Betty je dokonalá, zeptej se Mišáka kde ji sehnal ...

    OdpovědětVymazat
  4. You could totally ve a vintage Bond girl with that look! hahhaha loved it.

    OdpovědětVymazat