Translate

pátek 7. září 2012

Aspoň



Abyste věděli, tak žiju. Ale věc se má takhle: šiji na zakázku, včera jsem byla s Mišákem na zápisu v Liberci a zítra odlétám na týden na dovču. Ale notebook letí se mnou a já mám smělý plán, každý den blogovat. Mimo jiné se můžete těšit na další fotky od mé kamarádky, co fotila Mellow Yellow (nafotily jsme dalších 16 outfitů :D).

A tak doufám, že pro dnešek vám zalepím oči fotkou topu, co jsem šila pro kamarádku, kdyby jste chtěli vědět, ze které Burdy je střih, tak pište do komentářů.

To je pro dnešek všechno :)

MICI✄

4 komentáře:

  1. Super halenka, můj styl hned bych ji brala :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. dekuji, ja ji budu te kamaradce sit i z jine latky, tak moc se do toho strihu zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. I really love this top, I don't understand what you are writing about, but I think this is a great thing for autumn! And it goes with many autumn colors like camel, cognac, brown, dark green, burgundy and mustard!

    xxx Anita

    OdpovědětVymazat
  4. I'm glad you like it, I made this top for one of my closest friends, very autumn ready. I also planed to sew something for myself from this fabric, but few weeks later when I came beck to that shop it was sold out :(

    OdpovědětVymazat