Translate

středa 18. května 2011

18.05.2011

Ahojte krásky, přidávám fotečky z pátečního kina. Jak já zbožňuju filmy podle komicsů! Thor mě rozesmál, napl a je jasné, že jsem i natahovala nad dojemnými chvilkami. A o kostýmech Azgardských bohů ani nemluvě! Takže doporučuji.
Dávám vám sem pro porovnání filmový plakát a původní komicsovou kresbu Thora.










Děkuji Sluníčko za krásné fotečky!!♥♥♥
Thanks Sunshine for lovely pics!!♥♥♥

A tady jedna bonusová. A abyste věděli, tak já jsem si taky zazávodila :)


Mějte se krásně a nezapomínejte na opalovací krém (ti, co zažili sluneční alergii, vědí své, že?)

MICI✄

5 komentářů:

  1. Šmoula:-D To je dobré, to mě nenapadlo:-D Děkuju za komentář :-)

    V něčem takovém jsem už dlouho neseděla :-D
    Super sako :-)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný sako, šaty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Suees: Ja jak jsem videla tu barvu, tak me to hned napadlo :) dekuju, sako je sekacovy ulovek za 30kc :D

    anonymni dekuju, sako je sekac a saty vyprodej v zare

    OdpovědětVymazat
  4. to sako je skvělé! A jak ses ptala na ten rozměr šátku tak je 70x70 cm..:)

    OdpovědětVymazat
  5. dekuji moc, to mam radost, ze se vam vsem libi! a dekuji za rozmer satku!

    OdpovědětVymazat