Translate

pondělí 2. května 2011

02.05.2011


Ahojte krásky, dnes sem dávám jen sobotní fotky od Sluníčka. Spolu vždycky fotíme víc, tak si myslím, že si zaslouží vlastní článek. Sáčko, které mám na fotkách je sekáčový úlovek a hrozně mě baví ten vzor. A taky mám radost, že se mi pomalu začíná díky 30x30 dařit skládat outfity, které by mě jinak nenapadly a přitom se mi zrovna tenhle líbí a baví mě :)




Děkuji Sluníčko za krásné fotečky!
Thanks Sunshine for beautiful pics!!

Mno a v neposlední řadě se s vámi chci podělit o úžasnou novinu. Pojedeme se Sluníčkem na Civetky! Sama tomu nemůžu uvěřit, byla to taková haluz, že jsem jejich pražský koncert našla na jejich MySpace.. Chtěli jsme na ně jet minulé léto na Pod Parou, ale nějak nám to nevyšlo a po tom, co v zimě ohlásili, že 2 z nich odchází, už jsem myslela, že je nikdy naživo neuslyším. Nehorázně mi to zlomilo srdce, holky byli skvěle sehraný a jako kapela byly mým dokonalým temným alter-egem, přece se nemohli jen tak rozpadnout...
Takže 15.5. se nemůžu dočkat, o to víc, že na ně jedu se Sluníčkem.
Rock on kočky!!


MICI✄

5 komentářů: