Translate

pondělí 11. dubna 2011

11.04.2011


Krásné pondělí všem přeji! Jaký jste měli víkend? Já naprosto parádní. V pátek jsme se Sluníčkem vyrazili koupit jeho sestře dárek k narozeninám a rozhodli jsme se pro parfém. Měli jsme tip, že má ráda Burberry, tak jsem vybrali nějakou horkou limitovanou novinku Burberry Sport, k naší radosti se vůně oslavenkyni líbila. Je taková jemná, svěží a velice přijemná.

Celý víkend jsem byla v jeanech a teplákách, nějak jsem na sukýnky a šatičky neměla chuť. Na fotkách mám kabelku, která je sekáčovým úlovkem právě Sluníčkovi sestry :)

Bunda/jacket Next, košile/shirt HandM, jeans secondhand, botky/shoes Baťa, kabelka/purse Dior


No a když je to dnes takový provoněný postík, tak vám sem dávám své "skladiště vůní", jsem beznadějný sběratel flakónů, ale jen těch, které jsem sama používala, mám k nim pouto...

A tady jsou moji aktuální favoriti. Mám ráda sladké až kořeněné vůně. Mám ráda pocit, že když se voním, tak že mě zahalí oblak růžového pudru.

Děkuju Sluníčko za za super fotečky!!!♥♥♥

Mějte se krásně!

MICI✄

Žádné komentáře:

Okomentovat