Translate

sobota 5. února 2011

05.02.2011

Krásnou sobotu děťátka! Jaký jste měli týden? Mě už začal letní semestr, k mé radosti nám upravili rozvrh, takže v pátek budu dřív doma. Juchů. A taky máme tenhle semestr více předmětů týkajících se tisku a divadla, tak jsem zvědavá. Včera jsme stejně jako středoškoláci měli pololetní prázdniny, tak jsem taky pohla s tím kabátkem! Dodělala jsem střih a taky jsem to nastříhala, takže dneska budu šít. Jo a taky jsme si se Sluníčkem udělali filmový večer a koukali jsme na Jezdce apokalypsy a Agoru. Ani jeden z nich nás nijak extra nenadchl, akorát jsem se po jezdcích apokalypsy bála :).
A ještě tady přidávám nějaké fotečky ze soboty strávené na Svatební Show. To, co jsem měla na sobě, jste tu už viděli, vsadila jsem na ozkoušenou kombinaci. Ta brýlatá zrzka je moje maminka a ta druhá paní je moje paní šéfová. Šedou šatovku, co má maminka na sobě, jsem šila já :D. Taky jsem sem dala fotku našeho stánku. Abyste se mohli pokochat. Veletrh byl hodně úspěšný, v týdnu k nám přišlo tolik nevěst, že jsme skoro nestíhali zkoušet..
Chtěla jsem pro vás dneska napsat nějaký čtivý článek, ale ono se nic extra zajímavého za ten týden nestalo :/. Takže to bude ode mě asi pro dnešek všechno, užijte si krásně sobotu!

Hello kids! How was your week? For me, school started and to my happiness we have shorter classes on Friday. And we have also more theatre and printing lessons, so I'm excited about it! Yesterday we had mid-term holidays, so I worked on my coat, finished the pattern and cut out it from my material and today I'll sew. Oh and yesterday Sunshine and me had a movie night: Horsemen and Agora.
And I wanted to show you some pics from Wedding Show. The outfit I had once before and it work well, so I worn it again. That red hair lady with glasses is my mum and the other lady is my boss. That gray dress, my mum worn is my work:D. I also post here pic of our stand. The wedding show was really successful and so many brides came to our salon past week,it was a madness..
I wanted to write more interesting article for you, but nothing special happened :/. So it will be end for now, enjoy Saturday!







Některé šaty z přehlídky našeho salónu:




2 komentáře:

  1. cože, ty už školuješ??? o jé... my až 22.2... mamina je kočka, asi po tobě=) teda naopak - ty po ní=)

    OdpovědětVymazat
  2. tssss, to se nekdo ma :) dekuju, ja ji to vyridim, bude stastna jak blecha

    OdpovědětVymazat