Translate

pondělí 31. ledna 2011

30.01.2011


Včera tomu byl rok, co jsem si založila svůj blog! Juchů, tři dny se radujte! Určo bych chtěla poděkovat: pravidelným čtenářům a všem, co celý rok komentovali! Jste úžasní, byli jste na mě moc hodní a podporovali mě a já Vám můžu slíbit, že v letošním roce se zvýší kvalita fotek, doufám, že i častost postů a taky už vymýšlím nějaký projekty a giveaways! Takže se máte na co těšit! Ještě jednou děkuju MOC!!!

Yesterday it was one year since I started this blog! Everyone celebrate!! I want to send huge thanks: to regular readers and everyone who commented during that past year! You all are totally amazing so kind and supportive to me and I want to promise you better pics and posts more often( I hope) and I'm also thinking of some projects and giveaways! So you could be excited! Once again THANKS!!!


Isn't she totally fabulous?!!

5 komentářů:

  1. Gratuluji!A ten narozeninový dort mě fakt pobavil :-D .

    OdpovědětVymazat
  2. hahaha ten dort :)) teda ta kocka z nej :)) gratuluju :) ted sem dost nestihala, tak jsem vsechno jen tak prolitavala, takze se zpozdenim :))

    OdpovědětVymazat
  3. to spozdeni vubec nevadi. dekuju moc!

    OdpovědětVymazat