Translate

sobota 23. října 2010

23.10.2010


Krásnou sobotu přeji všem. Dneska jsem ze své sklerózy opravdu na mrtvici, včera jsem měla ohromnou radost, že mě Sluníčko tak pěkně vyfotil, ale dnes jsem přišla na to, že jsem kábl od foťáku nechala na koleji. Takže všechno, co přes víkend nafotíme vám ukážu nejdřív v pondělí :(. Takže jsem se s vámi chtěla podělit o fotky z letošního brněnského Bienále grafického designu, kvalita pokulhává, protože jsou focené na mobil.

A teď k příjemnějším věcem: Chci poděkovat svým pravidelným čtenářům za podporu. Už je vás 15 a já z toho mám ohromnou radost a moc si toho vážím. DĚKUJI!

A taky jsem chtěla poděkovat Suzie ze SuzieStyle za to, že uveřejnila moji fotečku a ještě s tak milým textíkem a taky všem, kdo pod ten přízpěvek napsali tak milé komentáře! Jste úžasní!! Můžete se sami přesvědčit ZDE!

Příští týden čekejte hustější frekvenci postů, protože budu mít od úterý prázdniny.

Nice saturday to everyone. I'm really angry at my sclerotic brain, yesterday I was so excited about pics of me that Sunshine took, but today I found out that I forgot my camera's usb at college :(. So everything that will be documented during the weekend you'll see on monday:(. So I will share with you pics from Bienale of graphic design in Brno. Quality is low, because I took them with my phone.

And now some positive stuff: I want to send a huge thanks to my regular readers for their support! I got 15 of them and I'm so excited and pleased! THANKS!

And I want to thank Suzie of SuzieStyle for posting my pic with such a kind text and also to everyone who commented that post!You are great! You can find out HERE!
Next week I will post much more because I will have holidays from tuesday.




Žádné komentáře:

Okomentovat