Translate

úterý 31. srpna 2010

31.08.2010


Tak je to tady. Všechny potřebné věci jsou sbalené a já sedím v obýváku a čekám na tátu, aby mě odstěhoval na koleje. Božínku, jak mě se nechce odjíždět od Sluníčka, tolik jsme toho spolu za to léto prožili. Tolik nádherných vzpomínek! Dneska nemám náladu psát, protože se mi stýská už teď....Aktualizace rozepsaného a uloženého článku: Tak už jsem zabydlená na kolejích, první den ve škole, na kolejích i v práci mám úspěšně za sebou.

So here it is. All needed packed and I'm sitting at the sofa waiting for my dad to move to the college. God, how much I don't want to leave my Sunshine, we been thru so much things during summer together. So many beautiful memories! Today I really don't feel like writing, because I miss him right now...Re-do of unfinished and saved article:
So I have move to college and luckily survived first day in school, college and at work.



Sukýnka a tričko/dress and top mé vlasní výtvory/my own creation, bunda/jacket HandM, boty/flats Humanic


♥ chybíš mi Sluníčko, děkuju za nejkrásnější léto mého života♥

Děkuju Sluníčko za krásný fotečky! Thanks Sunshine for those beautiful pics!

Žádné komentáře:

Okomentovat