Translate

sobota 14. srpna 2010

14.08.2010


Ahoj všichni, v první řade bych se chtěla omluvit za to, že jsem si odjela na třídenní dovču a nedala vám o tom vědět. Ale teď už jsem zpět a mohu vám popsat,jak jsem se měla. Na dovču mě vytáhlo moje milované Sluníčko a cílem naší cesty byla hora Kozákov. Ti z vás, co můj blog čtou pravidelně ví, že koníčkem mé lásky je longboarding ( jízda na prkně z kopce, kdy prko je podobné klasickému skateboardu, ale je to něco jiného :D). No a právě na Kozákově se letos jel závod světové série právě v tomto sportu a my jsem tam nemohli chybět. Byly to úžasné 3 dny, je to nesrovnatelný zážitek vidět to takhle naživo (největší naměřená ryhclost na Kozákově je 105 km/h). A když jsme se potom vraceli domů, tak jsme se ještě zašli podívat na hrad Trosky, který je od Kozákova kousek.

Teď z trošku jiného soudku. Mám svojí první nečěskoslovenskou čtenářku, kterou je Maria Confer. Má naprosto úžasný blog: http://lululetty.blogspot.com . A tak jsem se rozhodla, že začnu psát i anglicky, aby si i zahraniční návštěvníci mého blogu užili jeho návštěvu. A při této příležitosti,bych chtěla všem, kteří se tu zastaví, počtou si a také mé přízpěvky okomentují, moc poděkovat! DĚKUJUUUUUUUU!!

Hello everyone, first I want to apologize to you that I left for 3 day-holiday and haven't posted about it. But now I'm back home and I can give you a report. My beloved Sunshine took me to trip and our destination was Kozákov hill. Those of you who read my blog regularly, know that my boyfriend's hobby is longboarding (riding a downhill board, which is a bit similar to skateboard). And that was it, one race of the world series in longboarding took place in Kozákov and we couldn't be missing that. Amazing 3 days full of adrenalin experiences, because seeing it at youtube and be there is a whole different story (highest speed at Kozákov was 105 km/h!!) On our way home we visited Trosky castle which is nearby Kozákov.

And now something different. I have my first non-czech/slovak reader which is Maria Confer. She writes amazing blog: http://lululetty.blogspot.com .So I have decided that I'm going to start writing in english,too. I want for all readers that visit my blog to fully enjoy their visit. And on this occasion I would love to THANK everyone who stop by, read and comment my posts. THANK YOUUUUUUUUUUU!!!


A teď k fotkám:
And now pics:


Ano,máme stejná trička :D my dva turisti na hradě Trosky
Yes, we wear same T-shirts :D two of us as turists at Trosky castle



A fotky z Kozákovské rozhledny, kemp, výhled a závody
And pics from Kozákov tower, camp, the view and races






A nakonec chci poděkovat Sluníčkovi za krásnou dovču a fotečky, co jsme spolu nafotili!!
And finally I want to thank my Sunshine for those great holidays and pics that we took together!!

Mějte se krásníčkově

Žádné komentáře:

Okomentovat