Translate

úterý 27. července 2010

27.07.2010


Ahojte všichni, jakpak se všichni máte? Já celkem na pohodu, akorát jsem se minulý týden pěkně rozčílila, když jsem potřebovala do galanterky a obě, co jsou v tom našem zapadákově měli zavřeno, tak jsme se sluníčkem museli vyrazit do Olomouce.

Jinak první šatičky pro MiciMici jsou hotový, vypraný a vyžehlený, jen se musím dostat k tomu,abych je vyfotila a dala na Fler.cz.

Včera tady pršelo, tak jsem vyrazila za Sluníčkem v holinkách, protože si prostě odmítám ničit ostatní botičky. A došla jsem k závěru, že tak možná vyrazím i na fesťák, kam se chystáme.
A taky jsem byla mile překvapena, když jsem z hlubin své skříně dnes vylovila bílou halenku,kterou jsem si koupila v loni v létě při slevách a dneska jsem ji měla poprvé na sobě :). Myslím, že bílá košile je jeden z nejzákladnějších kousků lidského šatníku, mžského i ženského.


košaty haemko, pelerína DIY, holínky Baťa, silonky ??





Máte svoji oblíbenou bílou halenku? Pokud ano,pošlete mi fotku na mail, uděláme výstavku!!

Děkuju, Sluníčko, za fotečky!

Mějte se krásníčkově!

Žádné komentáře:

Okomentovat