Translate

čtvrtek 1. července 2010

Juchucheeeeeeeej

Všem přeji krásné prázdniny! Doufám,že si je užíváte aspoň z poloviny tak jako já. Pěkně dlouho jsem už nepsala, ale to bych teď přes léto chtěla změnit, protože když jsem si minulý týden dělala pořádek ve skříni tak jsem objevila 1. že mám spoustu krásných letních kousků a za 2. toho musím spoustu přešít a tak! Takže mám plnej štendr oblečení a už jsem i začala,takže s fotkama vás budu informovat, který kousky jsou předělaný.
A co jinak? Chorvatsko bylo super,ale hrozně se mi stýskalo po Mišánkovi.Časem dodám fotky :D.
Jooo a byli jsme v kině na SATC2, hmmm, no jako příběh se mi celkem líbil, ale pořád si stojím za tím, že Carie je na některý věci fakt pipina. A byla jsem celkem zklamana z kostýmů, spousta mi jich přišla překombinovaných,můj verdikt zní, že z jedničky jsem byla nadšená víc!

Noo a na fotečkách mám šatičky,které jsem objevila minulý týden v sekáči a naprosto mi vzaly dech,nejlepší kousek na léto. Jo a jsou z haemka.Botičky jsou z vagabondu a kytka je taky z haemka.







Žádné komentáře:

Okomentovat