Translate

sobota 29. května 2010

THE SAILORETTE DRESS

Tak jak jsem slíbila, při sobotě sem dávám fotky nových šatiček! Včera jak jsem přijela domů,jsme s Mišánkam udělali malilinkatej photoshoot a tady je jeho výsledek! K první fotečce jsem třipojila i fotku samotného návrhu,aby bylo vidět,jak moc se mi ty šatičky povedli :D. Nazvala jsem je THE SAILORETTE DRESS. A pokud by se někomu zvás opravdu líbili, tak přijímám objednávky, cena šatiček je 700kč i s poštovným a jak je ušiju,tak vám je pošlu na dobírku. S objednávkou na SMRAADE@SEZNAM.CZ mi napište i vaše míry pas-prsa-boky a zítra sem přidám foto návod jak "správně" oděvnicky změřit celkovou délku,kterou byste chtěli.Pro vaší informaci,já měřím nějakých 163 cm a šaty jsem stříhala v délce 1 metru. A datum dodání je PO 22.6. protože mě čeká zkouškové a pak hned dovča a budu na nich dělat po svém návratu do Čech. Materiál je velmi příjemná lekhce pružící tričkovina
!!!!OBJEDNÁVKA JE ZÁVÁZNÁ!!!!!











A tady jsou dvě fotečky mojí milované LADY :D


4 komentáře:

  1. krásné,opravdu šikézní a přitom jednoduché. Moc Ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. dekuju moooooc, ja z nich mam hroznou radost,protze se opravdu povedli :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda, máš moc pěkný a zajímavý blog :) šatky se mi také moc líbí, jsi moc šikovná!! :)

    OdpovědětVymazat