Translate

neděle 21. března 2010

a zase neděle

Tak ležím v posteli a zase nechápu, jak ten víkend pekelně rychle utekl. V pátek jak jsem dorazila ze školy jsme si udělali s Mišánkem válecí večer a jen tak jsme se tulili a povídali si a pak jsme šli spinkat. V sobotu dopoledne krásně svítilo sluníčko, tak jsme se šli projít a prozkoumat můj nový neigbourhood. Vzhleden k tomu, že je to skoro na kraji Šternberka tak jsme se shodli na tom, že je to tu spíš jak na vesnici a obdivovali jsme některý domy. A protože mi to moc slušelo :D,tak to Mišánek na samém konci města zdokumentoval. Za mnou jsou už jen pole. Tu parádní čelenku co mám mi upletla a uháčkovala Jeho sestřička! Jinak šála je z avonu, bundička z háemka, svetr z debenhams,elasťáky z topshopu, tričko z outletu a botky z deichmanna(jsem zvědavá kolik vydrží). čím víc se blíží můj výlet se školou do Anglie, tím víc mě to táhne do brněnských sekáčů, přitom jsem se zařekla, že si všecky pesos nechám na Anglii...




Jo a včera jsme taky byli s Mišánkem na dvojitý narozeninový oslavě. Co jsme klukům pořídili?Každýmu jsme koupili jeho oblíbenou ohnivou vodu a já jsem na ty láhve ušila mikinky(foto dodám časem).Každopádně dárky se líbili a byla to vydařená akcička..

Ták a já jdu ještě spinkat..

Žádné komentáře:

Okomentovat