Translate

čtvrtek 1. srpna 2013

Barva léta

Nevím jak Vy, ale já zastávám názor, že nejlepší barva na léto, hlavně když slunce paří jako šílené, je bílá. Tak jako čená přitahuje sluneční záření a kumuluje teplo, tak bílá je přesným opakem. Dokonce jsem se o tom minulý týden na vlastní kůži přesvědčila a proto jsem se rozhodla pro vás sestavit takovou malou inspiraci v podobě bílých (+ jedněch modrých) šatů, které mě okouzlily na MOLE7. Některé jsou čistě bílé, jiné s proužky nebo potiskem, ale co se mi líbí, že tvorba návrhářů zastoupených  na MOLO7 se tolik liší, že si podle mého názoru vybere každý.



LEEDA


LEEDA


KATOO


MAYDA


7DUB


SEGRASEGRA


SISTERSCONSPIRACY


LA FEMME MIMI

Které se nejvíce líbí Vám? Kupujete si věci na léto podle praktičnosti barev nebo módních trendů??

MICI✄


.

Žádné komentáře:

Okomentovat